Come on booooys

Gud så jag har skrattat. Hade ont i både käkar och mage när vi slutade. Det var jag och Mia ikväll, och då blir det så, speciellt när båda är övertrötta. Jag jobbade på Storcash imorse, före Lindex och det var supermysigt och träffa alla igen. Alla kom fram och kramade om mig och sa att jag var fin i håret (tänker inte ens längre på att jag har färgat de). Sedan när jag skulle gå var det så sorligt, för detta var verkligen sista gången i mitt liv som jag träffade dem. Så jag fick många mysiga kramar och lycka till.

Jag har ju mina trogna läsare var dag och vissa dagar sticker statistikmätaren upp i skyn av någon orska, t.ex. om jag länkat på facebook. Men jag skulle vilja veta hur många grabbar som läser detta, om det är någon som vågar erkänna? :-)

Kommentarer
Postat av: Rob

läser såklart detta

2011-04-07 @ 22:20:20
Postat av: Marcus

här har du en okså!

2011-04-07 @ 22:24:08
Postat av: Albin

Älskar din blogg!



Tack för skjutsen ännu en gång!



Oförglömligt

2011-04-07 @ 22:35:58
Postat av: filip

jag läser den tio gånger om dagen.

2011-04-07 @ 22:41:39
Postat av: anonymous

me 2!

2011-04-08 @ 12:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback