Syskonkärlek

Idag har jag och fille verkligen superchillat.. Ätit lösgodis, naturgodis och druckit cöla.. Men sedan fick vi ett ryck och har finstädat hela lägenheten.
Jag fick finbesök av min syster, bjöd på lite fika och vi bara tjötade. Sedan gick vi fram på stan en sväng och nu är jag hemma igen. Klockan 19 blir det middag med tjejerna på den nya restaurangen Smedens i stan. Det är avskedsmiddag för vår goa vän Matilda som snart flyr sin kos till Borås. Efter middagen tar jag och mitt hjärta en spontantripp till Lina och Pablo i Malmö och ska bo hos dem några dagar.

Min söta syster

Kommentarer
Postat av: J

Så himla fin blogg :)



Kolla in dom här fina väggmotiven på www.wallsticker.se



kram kram :)

2011-08-22 @ 19:45:45
URL: http://wallsticker.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback