Tisdagsmys

Så skönt att vara ledig idag och imorgon med tanke på hur illa min hosta är.. Och med tanke på att jag jobbat hela helgen. Ligger i svärföräldrarnas säng, äter chips & dipp till frukost och kikar Våra bästa år.. Kan man ha en goare tisdagsmorgon eller?! Ja kanske om pojken inte hade jobbat idag, utan legat bredvid mig.

Ska snart brumma hem till mig och städa iordning lite i lyan, för ikväll får lite tjejer på besök för försenat tredje adventsmys. Tänkte bjuda på den goda glöggen vi har hittat, pepparkakor och lite annat gott..

Men innan det vill jag göra ett eget pepparkakshus! Hoppas någon vill joina! Så himla mysigt. Det blev ingen sådan förra julen, för då var jag i Norge och året innan det var hela familjen i Thailand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback