Äntligen hemma!

Efter dessa veckor är jag helt slut i huvudet när jag kommer hem sent på kvällarna. Det är massa stress, press och så otroligt mycket nytt jag lär mig. Ändå vill jag inte att imorgon ska vara den sista dagen, för det har varit så roligt och jag kommer sakna alla så otroligt mycket som jag lärt känna under projektet. Man har blivit som en liten familj.

Eftersom jag har fått förfrågan om att lägga upp bild på mina köp, så ska jag bara lägga in en tvätt, göra matlåda tills imorgon och sedan kommer en bild upp på kläderna jag köpte igår. Sedan lade jag undan ett par grymma brallor, en tischa, en leopardtopp och massa smink tills jag kommer hem från Sverige. För jag vet inte om jag glömt att säga det???? Jag flyger hem på torsdag.


Torsdag 10.00 är det premiär för nya Lindex-butiken i Os!
Öppningstillbudet är att vi bjuder på 100kr av varje 400kr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback