Dag 1

Har haft en superduper mysig dag idag. Att vakna upp bredvid min älskling av en puss var guld värt. Innan han åkte supertidigt imorse till båtmässan i göteborg med jobbet, körde han hem mig lagom i tid för att sjunga för mami på hennes födelsedag, mys! Jag gick och lade mig & sov några timmar, för inatt blev de inte många timmars sömn.

När jag vaknat, tog jag & mammsen en himmelsk god brunch och sedan åkte vi fram på stan. Sedan fick jag bilen, åkte hem och duschade och plockade upp Ollie för en lunch på stan. Självklart ville jag ha 3b's kycklingspett som jag längtat så efter, så vi tog en varsin sådan och kaffe efteråt. När vi fikade kom syrran & hennes tjejer in och hälsade. De är fan guld värt att träffa på alla goingar på stan bara sådär spontant! (vilket tyvärr inte sker lika ofta hemma i Bergen). Imorgon ska jag få krama om ännu fler av mina sköningar.

I eftermiddag har vi bara hängt, som på den gamla goda tiden. Nu ska vi familjen strax åka till Harry's och äta födelsedagsmiddag för mammsen. B-friend kommer sedan direkt från båtmässan för att ta en öl, och sedan blir de kärleksmys med honom ikväll. Detta kommer bli en helt perfekt kväll!

underbar!


Kommentarer
Postat av: Olle

myyysigaste du! <3

2011-02-12 @ 20:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback