Godmorgon [07.09]

Sorry för dålig uppdatering, men efter 13h jobb samt 3½ h bussresa var jag hemma lite före 00 inatt. Vid det laget var jag så trött så jag hade blivit hyper, så jag gick runt i lägenheten och fixade, men till slut gick jag och lade mig och somnade på två röda. Nu sitter jag och äter frukost/sminkar mig, ska med bussen som går om 50 minuter, så jag kan ta det lite lugnt. Skönt. Idag jobbar jag 09-20.15. Först projektet på Lindex i Os, sedan senvakt på mitt Lindex. Imorgon vill jag inte ens tala om, för det är sista dagen på projektet så vi ska hålla på tills vi är färdiga....

Nej jag ska verkligen inte klaga, för jag tycker detta är SÅ roligt! Jag älskar verkligen mtit jobb och mina arbetskamrater. Så fast detta kanske låter som helvetes timmar, så njuter jag verkligen av varenda sekund. Men igår var det bara stress stress stress och jag vet att idag kommer bli lite stressig. För butiken ska vara perfekt vid öppning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback