Godnatt

Idag var sista dagen med att göra iordning butiken inför dess nyöppning imorgonbitti kl 10. Dagen har gått fort eftersom vi hela tiden haft saker att göra, och haft deadlines för var timme typ. Egentligen var arbetsschemat 09-20 men vi var kvar en extra timme och gjort den sista brettningen och finryddningen.

Imorse vaknade jag 07.32, och min buss gick kl 08.00. Sista dagen, så typiskt, så jag hoppar upp!!! Tänkte massa svärord och att jag skulle ta nästa buss som gick en timme senare. Men när jag ätit upp min gröt såg jag att klockan var tjugo i. Jag hade alltså 5min på mig tills jag senast måste gå. Slängde på mig kläder och sprang till bussen. Och hann faktiskt, otroligt nog!

Nu ska jag sova, för har inte packat eller fixat något än. Och flygbussen går lite efter lunch imorgon. Så, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback