Hemma i Bergen igen.

Jag kan inte förklara hur mysigt det var att vara hemma. Varje sekund av min tid hemma var fylld med kärlek & trygghet. På dagarna fikade jag med vänner och på kvällarna åt jag goda middagar med familjen. Första kvällen var vi ute på Harry's med familjen, då jag åt deras goda King size skagen toast med endast handskalade räkor. Andra kvällen hade vi parmiddag, jag, b-friend, syrran och hennes robin. Glenny hade grillat god entrecôte, klyftpotatis, tzatsiki och sallad. Efter maten spelade vi Med andra ord och kvällen var verkligen lyckad. Vi hade sååå kul!

Varje natt sov jag med min älskling och vi försökte tillbringa så mycket tid ihop som bara möjligt. På fredagen hade jag frukostdate me syrran på 3b, supermys, och vi åt världens godaste smörgås med lufttorkad skinka. Innan vi åkte till tåget, fikade jag semlor med svärföräldrarna. Medan mina egna föräldrar var på väg till göteborg för överraskninsghelgen för mami (hoppas ni har det supermysigt). Att säga hejdå till fille på perrongen var så jävla svårt. Det riktigt brände i halsen av tårar i nästan en timme. Kan inte ens skriva om det här i bloggen utan att börja lipa.... Men efter de här dagarna hemma mår jag så himla mycket bättre, både i kroppen och i själen.

Imorse kl 07 var jag framme här i Bergen. Släpade mig hem med alla mina saker, la mig i den nybäddade sängen och sov ett par timmar, för att sedan gå upp för att jobba. Det var mysigt att träffa sambon igen och att komma till Lindex idag var helt jäkla kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback