Liten update

Hær kommer en liten uppdatering från jobbet! Jag ælskar att vara hær, det ær verkligen såååå mysigt. Idag fick jag vara sjælv med alla ungarna, så Christer kom in till oss før att hjælpa mig. Efter ett tag blev lite rastløsa så vi tog fram ansiktsmålningen och børjade måla alla barnen. Christer målade Elias till en gubbe och han såg så gammal ut! Alla som vi visat har, precis som vi, børjat gapskratta direkt. Det var så klockrent! Nær jag kommer hem lovar jag att lægga upp bild :-)

Kommentarer
Postat av: Annelie Hjort

Hej, nu sitter hela Resia i Lidköping och tittar på din blogg hahaha... hoppas du har det bra. Alla här hälsar.

2011-02-10 @ 11:56:34
Postat av: L

Haha, så roligt att höra! Hälsa tillbaka! Kramar.

2011-02-10 @ 21:53:30
URL: http://linneawesterlund.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback