Roligt, lärorikt, spännande, intressant...

Ååååh idag var såååå kul, lärorikt, spännande, intressant....! Ja, you name it! Jag blev tilldelad liten gutt, alltså storlek 86-122, vilket betyder från 2 års ålder t.om 6 års ålder. Vi var 16 st, och alla är antingen VM, BS(Butikssjef), AS (assistent) eller Supervisor, utom jag, så jag jobbar verkligen med riktiga proffs. Jag har blivit tilldelad en väldigt stor avdelning med hela 9 rader vägg, 2 vanliga stativ, 2 t-ställ, 2 c-ställ och ett bord. Idag har vi jobbat i hela 9h med endast 30min pause, men det har gått så fort för det varit så kul!

Först gör jag ett förslag på hästen, sedan hänger jag ut det, visar det för min avdelningschef och eventuellt gör en ändring för att sedan visa upp det för projektledaren som har den sista åsikten. Jag trivs sjukt bra på detta projekt och det ska bli otroligt roligt dessa dagar vi har framför oss! Väl på bussen hem satte sig alla själva för att halvsova efter en hård dag, utom jag och Lisa som satt och snackade hela resan hem. Och med hela menar jag verkligen en timme som bussresan faktiskt tar.

Hade blivit tillbedd att visa upp mina nya skor, så här kommer en lite uppstyrd bild:

LOVE THEM!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback