Saturday night

Eventledare på ett alla hjärtansdag event på Lagunens storsenter för grymt mycket pengar. När vi slutat tog jag & alex en sen lunch på donken, med en varsin stor meny och bara satt och koste oss hur länge som helst. Nu sitter jag hemma i vår lägenhet och väntar på sambons överraskningsmiddag! När jag kom hem väntade rosa bubbel (som jag älskar) och laxsnitzlar. Min mage kurrar och god mat samt en skön kväll väntar. Under tiden öppnar vi min rosébox. Jag älskar min sambo. Massa pussar till henne!

söta kocken


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar min sambo!!

2011-02-12 @ 23:16:15
Postat av: Anonym

Får man se det du shoppar? Är väldigt nyfiken på klackarna!

2011-02-14 @ 01:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback