Snabb uppdatering från lisch

Flygresan gick super igår, och 45 minuter senare landade jag i Göteborg. Mammsen hämtade mig och jag var hemma med familjen och myste tills fille kom och hämtade mig. Igår hade min söta pojkvän nämligen lagat 2 rätters middag, tänd ljus och köpt rosor. Blev så glad så jag började lipa! Har verkligen världens underbaraste man. Idag har jag hunnit med en hel del, och just nu är jag & G barnvakt åt Alwe. Det är första gången jag är i jimmy & angelicas nybyggda hus, det är huuuur fint som helst. Tråkigt bara att de inte är hemma. Gud vad längtar efter min första riktiga lägenhet att få inreda den!Snart ska jag åka och fika fika med bello och sedan kommer b-friend. Mycket att hinna med, lite tid!

Ikväll blir det middag med mina goa tjejer, förfest och sedan blir det utgång. Det var ett jäkla tag sedan man gjorde Stadt, så det längtar jag efter!

Jag njuter av varje sekund hemma.


Kommentarer
Postat av: <3

klart att ja gör middag åt min fru! :)

2011-02-27 @ 15:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback