Suss suss

Linn har gått till bussen, jag har sagt natti till mina nära &kära och ska nu hoppa i säng. Ska sova riktigt länge imorgonbitti, det är enda medicinen mot förkylning. Förresten så har jag kommit på mig själv med att tänka på norska, alltså riktigt bergenska. Om jag tänker en konversation mellan mig och en svensk, så tänker jag att jag säger "eg" osv, tills jag fastnar vid ett ord som jag inte kan på norska, inte förren då kommer jag på mig själv. Rart.

Idag har varit en fantastisk dag. När jag vaknade upp efter 12h sömn sken solen så solbriller trengdes. Och en otroligt mysig dag på jobbet med de goa tjejerna linn, julia och sandra. Stor klem og suss till docke! (för nu har de berättat att de läser min blogg). Veckan framför mig är hektisk med mycket jobb, tills jag åker hem till Sverige på torsdageftermiddag för en långhelg. Så imorgon ska jag verkligen se till att kose meg. Hoppas jag hinner somna innan fyllot kommer hem från sin jobbfest. Natti!

Detta plus fishemans friend är mina bästa vänner just nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback