fan fan FAN

När man vaknar var 4:e timme hela natten, precis då tabletten börjar gå ur, då har man hög feber. Man ska ju egentligen vänta 6-8 timmar innan man tar en ny verktablett men för att kunna få lite sömn har jag tagit så fort jag vaknat. Har läskigt ont i halsen och örorna. Och jag som ofta har halsfluss förmodar ju att det är vad jag har nu när febern är så hög..

Line hjälpte mig att hitta Bergens legevakt som jag nu suttit och ringt/stått i kö/fått ringa ett annat nummer i snart en  halvtimme..... Sedan visade det  sig att man bara ska gå dit och anmäla sig i receptionen, om man inte tidigare fått en personlig läkare, vilket jag inte har. Är bara så lessen att jag tvingas gå dit helt själv nu, känner mig så ensam. Har aldrig tidigare varit hos läkaren utan mamma, pojkvän eller en kompis. Nu ska jag äta lite gröt och sedan försöka ta mig till läkaren..

Ps. Ringde Linn-R redan igårkväll och bad henne ta min vakt..



 


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan inte du göra en guide på hur du sminkar dig till vardags? :)

2011-01-29 @ 19:14:55
Postat av: Angel

Hej vännen. hur går det med dig där borta? kom du iväg?

Skickar lite krya på dig kramar från oss..

KRAM KRAM KRAM

2011-01-29 @ 19:18:49
URL: http://angelslivochleverne.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback