Godmorgon godmorgon!

Ligger framför tvn med en skål havegrynsgröt och dricker kaffe & juice. Idag börjar jag inte förren kl 12 men har massa att köpa innan så ska åka ner till åsane så fort jag är klar. Jag ska köpa ett par visa koss-hörlurar (hoppas dem är bra, för jag har bara snackat med killarna i butikerna), ett ljusrosa läppstift, ett par svarta stövlar och tusen saker på lindex som jag lagt undan. Jag lovar att visa upp här i bloggen ikväll!

Imorgon ska jag göra en väldigt spännande grej. Norges största mobiltelefonibolag har en julfest för sina anställda här i Bergen. Jag och en till tjej som ha hand om ansiktsmålning för barnen under dagen, med så mycket som 180 nok i timmen. Tjejen jag ska jobba tillsammans med har jobbat för dem förut, men eftersom jag är helt ny, ska jag få en undervisning av en kille imorgonbitti. Han ska hämta mig i Nestun, undervisning i någon timme hemma hos honom och sedan kommer hans chef och hämtar mig och kör mig till festen. Jag tycker det ska bli otroligt spännande och roligt! Och framförallt, money money.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback