Hard work work

Gókväll! Julia mådde dåligt idag, så efter 8h jobb på dagiset fick jag åka direkt på jobb till Lindex. Kom inte hem förren nu. Var sjuuuukt hungrig förut på jobbet och fick springa till donken i 10 min, då tyckte jag dem var det bästa i hela världen. Så nu jag måste ge McDonald's ett litet tack för att det finns, vad skulle vi göra utan er!!

Nu får jag ju berätta vad det var för kontrakt jag skulle skriva på. Det är så att jag varit på samma dagis nu i 2 veckor och de är väldigt nöjda med mig. Dock kostar jag nästan 250nok i timmen genom Manpower och det är mer än vad de har råd att betala för mig i en längre tid. Så de ville helt enkelt anställa mig! Jag menar, hur glad blir man inte när man blir erbjuden jobb på en arbetsplats där man verkligen trivs?! Så måndag är min första dag som anställd på Rambjøra barnehage. :-)

Kommentarer
Postat av: Anna

Grattis Linnea!

2011-01-27 @ 23:17:24
Postat av: L

Tusen takk gudmor!

2011-01-28 @ 07:35:54
URL: http://linneawesterlund.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback