Nyårsdagen 16:53

Hello. Nu är vi vakna efter en mysig och väldigt sen nyårsnatt/morgon. Efter en rolig dag på jobbet, tog jag och alex bussen hem och jag blev mött av sambon med ett glas champagne. Vi gjorde iordning oss och sedan kom paret Briné-Martinsson hit. Försnacks, antonia's special förrätt och ugnsbakade potatisklyftor, rödlök, aubergine, paprika, rotselleri & vitlök och en saftig fläskkarré till varmrätt. Vi åt, drack och spelade spel och hade en riktigt mysig kväll. Lite innan tolvslaget trippade vi till festplassen, men märkte att alla andra gick till kyrkan så vi ändrade riktning. Massa fyrverkerier och massa pussar & kramar! Och ett "vi har förlovat oss" som gjorde hela kvällen. Så mysigt, Alex & Joel förlovade sig igår på tolvslaget. och vi var med. :-)

Sedan är kvällen inte lika klar förutom fyllekäk på Deli de luca. Jag var smart nog att köpa med en liten cola för 39 nok att ha när jag vaknade imorse. Efter att ha pratat med min älskling, sa jag och sambon godnatt vid 05-tiden inatt. GOTT NYTT 2011!

17:04

19:46

20:37

00:06

02:58

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback