Vår januari-kalender

Tjenis penis! Blev inringd tidigare imorse, jag bara flög upp ur sängen och var ute ur lägenheten en halvtimme senare. Glömde berätta igår hur mysigt det var att vara tillbaka i butiken efter att ha haft ferie veckan fille var här. Jag fick massa mysiga kramar av allihopa och alla berättade hur glada de var över att ha mig tillbaka. Jag blev jätteglad över den goa responsen. Eftersom jag jobbar för manpower så får jag ju jobb efter butikens behov, men redan nu har jag 3 dagar denna vecka och 2 dagar i nästa.

Jag stod och pysslade med något i butiken, så kom eirik smygandes bakifrån och skrämmer mig. Ni som känner mig vet att jag kan... skrika rätt högt. Jag skämdes ihjäl och vänder mig sakta om och får se allas blickar riktade mot mig. Eirik skrattar ihjäl sig och bara "oj." Så, nu vet han det. När jag gick hem idag fick jag present av eirik & wenche, två julkalendrar som vi sålt i butiken för lite över 100 nok. En till mig och en till sambon. De var de lyxigaste chokladkalenderna vi nånsin haft, 10 centimer tjocka med stora chokladfigurar med smartieskulor i. Sååååååå gott. Så denna ska vi följa genom Januari månad, och idag fick vi äta fyra st för det är ju faktiskt redan den 4e januari.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback