Gossip Girl - SÄSONG 4 - AVSNITT 1

Ligger i soffan och ser på Gossip Girl medan jag trycker i mig apelsiner och clementiner. Har fått en liten blåsa inne i munnen, och mamma har alltid sagt att det beror på vitaminbrist, så efter detta lär den vara borta när jag vaknar imorgonbitti.

Nu är det avsnitt 1 i säsong 4, men jag kommer knappt ihåg någonting? Jag minns inte alls att Chuck har friat eller blivit nedslagen och tappat minnet? Eller att Georginia fått barn, med Dan?? Hur mycket har jag egentligen missat, eller ligger Norge före Sverige i serien? Uppdatera mig snälla.

Man bara måste älska dem.


Kommentarer
Postat av: H.

Nix, vi hemma i Sverige är på avsnitt 9 på säsong 4 nu :) Du får kika äldre avsnitt för att komma på vad som hänt!

2011-01-05 @ 21:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback