Bridget Jones och en vän 40mil bort

I fredags åt jag och b-friend god middag sedan kom min älskade becci och umgicks och drack vin med oss. Några timmar senare drog jag och bec vidare till tim och grabbarna och Julia & Matilda. Grymt trevlig kväll! Igår var jag på sjukan, låg hemma med hög feber men på kvällen följde jag med på den stora sommarfesten. Idag har jag mått sämre igen så soffan har varit min bästa vän. Var på lunch hos svärföräldrarna me fille, hans syster, hennes pojkvän och sia och sedan drog vi alla hit på fika. Ikväll ligger jag och kikar Bridget Jones, käkar halsisar och snackar me becci.
haha

Kommentarer
Postat av: Becciboy

Saknar dig min finaste <3

2011-08-01 @ 20:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback