Dagarna som varit..

Godmorgon solstrålar! Jag avundas er som är lediga idag för tusan vad fint väder det är redan nu, kl 9 på morgonen! När var det sist jag bloggade? Just det i söndags när jag var redigt bakfull.. På kvällen åkte jag, antonia, maja och hanna och handlade allt till en tacosmiddag, åkte hem till hanna, frossade tacos och kikade Harry p. Kvällen avslutades med ett jätteroligt frågespel, Vem svarar först? "-Kan stickas." Maja: "En maskros? Nej, jag vet inte??"

I måndags var det jobb som vanligt, sedan förfest hos appelbergh och sedan helt spontant följde jag med brudarna ut på måndax. Det var verkligen inte tänkt att jag skulle göra det, men så blev det me't. Och som vi alla vet, så är det spontana utgångarna faktiskt de bästa! Hade en grymt rolig kväll!


Igår var jag huuur trött som helst efter gårdagens bravader, så det blev bara hemmamys med pojkvännen. Käkade kräftor, baguette i ugnen, drack cöla och såg på film. Riktigt mysigt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback