En händelserik dag

Fille somnade klockan tio igårkväll, så jag och john såg filmen själva med höga snarkningar i bakgrunden. Han snarkar bara när han är riktigt trött, och jag förstår honom för när vi kom hem måndagnatt vid 4-tiden väckte vi honom och höll honom vaken tills han började jobba 06.30.

Kom precis hem från jobbet. Idag har jag hunnit med att ha min första tvättid, med mamma som hjälp, och varit framme på stan med henne som sällskap. Jag beställde två snygga ringar på Guld & Silver till mig själv, precis lagom till löningen nästa vecka. Sedan har jag jobbat 11.30-17.00. Har pussat lite på pojkvännen, nu drog han iväg ut på sjön och jag ska powernappa. Ikväll blir det en eller två biror med brudarna (och gustaf) på Strands uteservering. Om jag bara kommer upp ur sängen efter jag vilat.... för jag är trött som stryk.


Min och erikas ljuvliga fika igår på 3B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback