Min/Vår helg

Tänkte skriva min helg, men denna helgen har min pojkvän vart med 24/7 eftersom det varit vår första helg i lägenheten. I fredags var andra dagen för oss att flytta in saker i lägenheten. När alla släpkärror var körda, blev vi bjudna på pizza och vin av päronen, och vi bjöd på skumpa. Så vi hade en riktigt trevlig vinkväll här med föräldrarna.
Lördagen jobbade jag på h&m och sedan var vi och storhandlade, lagade kyckling med ris & currysås. Efteråt bjöd vi hit lite folk på förfest. Drog vidare till bender och sedan till strand och kvällen eller morgonen slutade med efterfest hemma hos oss.
Söndagen finns inte så mycket att berätta om, eftersom jag inte mådde vidare bra. Jag klarade inte att hänga med ut på sjön så jag åkte hem till familjen och åt lite kräftor som de sparat från deras kräftskiva. Mums!!! I måndags efter jobbet blev det parmiddag med erika och hennes nya pojkvän som jag inte tidigare träffat. Det blev en jättetrevlig kväll.

Kommentarer
Postat av: Antonia

Skønt efterfest-hæng!

2011-07-09 @ 13:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback