Ett shoppingrus som heter duga

Jag har varit ledig idag och igår var det måndag, vilket resulterade i en grym festkväll med utgång. Kvällen började tillsammans med amanda i min lya. Vi åt färska räkor, vitlöksbröd, melon och drack rosé. Efter vi käkat joinade antonia och louise oss, och senare drog vi vidare till en skön förfest hos back. Vi drog vidare och skakade rumpa på måndax, en av de bästa kvällarna där! Därefter blev det en chill efterfest och sedan gick jag och höglund hem till pojkvännen och sov.

Idag har jag umgåtts med min fina erika, och när jag till slut kunde komma upp från soffan så gick vi fram på stan. Först blev det lite presentletning åt b-friend som fyller på torsdag, sedan en latte och fudgekaka på café 3B och därefter storshopping. Jag köpte en svart långkjol, ett par skor som jag är kär i, en puderrosa kofta och ett par solbrillor. Bild på skorna kommer ikväll det lovar jag!

Kommentarer
Postat av: lisen

kan du inte visa vad du har köpt:)

2011-07-21 @ 18:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback