gladis

Heeeej. Igår jobbade jag 11-18.20 och efter det åkte jag hem till beccis som är hemma i veckan. På kvällen åkte vi till nattis tillsammans med lollo där vi spelade ett sjukt roligt spel. Senare på kvällen hade jag och beccis en otroligt mysig rötjuts kväll bara vi två och imorse tog vi oss en välbehövlig sovmorgon. Åkte in till stan och köpte mig ett par svarta byxor och en vit långkjol (som jag förmodligen aldrig kommer använda) och åkte sedan hem med pojkvännen och mös. Annars har jag umgås med becci babe hela dagen och ikväll blev det häng på donken med mette och louise. Nu är jag hemma hos pojkvännens familj och fixar med lägenheten som vi flyttar in i om exakt en vecka och två dagar! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback