Midsommardagarna i Smögen

På midsommaraftonens morgon efter att vi storhandlat mat till oss och grabbarna tog jag, Olivia och Rebecca bilen till Smögen. Vi var ett stort kompisgäng som bodde i Victors båt mitt på Smögenbryggan. Vi hade en underbar afton! Strålande sol, bra musik, vin, öl, skratt och go stämning. Kl 23 hade vi spritbord på Lagergrens och därfefter stannade vi natten lång och dansade oss svettiga på dansgolvet. Det var den grymmaste danskvällen jag haft på mycket länge. Väl tillbaka på båten vid 5-tiden somnade alla efter lite tjöt men sedan låg jag, louise och pojkvännen uppe hela morgonen på fören och njöt av livet i gryningen.

När vi piggnat till på midsommardagen gick vi till Skärets och åt världens godaste räksmörgås med handskandes räkor. Ströva runt på bryggan, träffade folk och njöt av solen i några timmar innan vi mötte upp några Lidköpingspojkar och åt räksmörgås en gång till på en annan restaurang lite längre bort. När det började närma sig Sea lodge duschade vi och började sedan dricka igen. Väl framme, köpte vi öl och rosé och njöt av musiken och vädret. Timmarna på Sea lodge var grymma, så sjukt jäkla roligt!!!


Reunion med grabbar vi träffade på P&L -09


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback