På väg till Sandviken

Har tappat lite läsare sedan jag skaffade iphone för då slutade jag blogga eftersom jag inte visste hur man gjorde, men nu är det problemet löst så nu ska jag ta ikapp alla missade blogginlägg! Nu sitter jag i bilen på väg upp till Sandviken med familjen och mormor. Vi ska upp dit för att fira min kusin Johans student. Det ska bli så roligt att träffa stora tjocka släkten igen, eftersom jag inte träffat de flesta sedan innan jag drog iväg till Bergen. Har två timmar kvar, sedan är vi framme. Är det någon som vet hur man laddar upp bild här från mobilen?? För jag har en gör snygg på Lollo här när hon sover! Tacksam för hjälp!

Kommentarer
Postat av: Erika KArlsson

haha, hoppas du löser bilden linnea! vore kul och se lollos min när den kommer upp ;) haha

2011-06-09 @ 21:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback