Sleep cykle, ett måste!

Godkväll. Har precis kikat klart filmen "Den utvalde" med familjen. Har ni inte sett den måste ni ladda ner den direkt, sjukt bra! Fille har sin första arbetsdag imorgon och börjar 6.30 så vi sover inte ihop inatt. Men egentligen hatar jag att sova själv, alltså hatar det verkligen.. Men nu får jag chans att använda min nyinköpta app Sleep cykle, som mäter av med hjälp av vibration när man har sin djupaste respektive lättaste sömn under natten. Man ställer ett alarm på en halvtimme, exempelvis mellan 7 och 7.30. Då känner iphonen av när man sover som lättast under den här halvtimmen och då ringer klockan. Jag hat provat den två gånger tidigare och båda mornarna kände jag mig så sjukt utvilad. Jag vet inte om det är inbillning eller om det verkligen stämmer.. Men en skön uppvakning får jag åtminstone, och det är guld värt! Speciellt när man vaknar upp ensam i sängen. Nu säger jag natti natti för imorgon ska jag jobba och direkt efter möta becci babe som är hemma från Stockholm. På kvällen bli det vinkväll med tjejerna. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback