Sommarrea och studentfixande

Godkväll! Kom precis hem efter en mysig kväll på Antonias balkong med middag, vin o en massa tjöt med brudarna. Nu planerar jag och Erika morgondagen, då det är student här i Lidköping och vi vill hinna runt och gratta så många som möjligt. Kl 8 kommer bästis hit på frukost och sedan blir det en tripp på stan för att inhandla rosor, hänga på grejer, presenter och dylikt. Annars idag så har jag tillbringat förmiddagen hos min pojkväns familj där det ordnats inför morgondagen och världen gulligaste svärmor la upp timmar på min klänning. Sedan har jag jobbat på h&m mellan 12 o 18.30, där det var KAOS. Vi har sommarrea nu och folk blir som galna. Jag stod i kassan regelbundet i nästan 6h och efter det var jag slut i huvudet. Ändå rekomenderar jag er att kika in, för det går inte att gå därifrån tomhänt med så mycket snygga sommarkläder till ett så lågt pris.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback