21 mars 2011 <3

Idag för exakt ett år sedan blev jag och filip ett par. Det är helt galet, ett helt jävla år! 12 månader, och jag är fortfarande lika kär. Jag trodde inte man kunde vara det efter så här lång tid??? Jag är otroligt lycklig över att ha honom som min pojkvän och skulle ärligt talat inte kunna leva utan honom. You complete me. Här älskling kommer några av våra låtar som vi skrattat, gråtit, myst, åkt bil, legat och snackat i timmar, gått långpromenader, dansat, sjungit, skypeat, ja nästan allt tillsammans till:


Kommentarer
Postat av: er vän :)

åhhh gölliga ni e! stort grattis till er två goa!

2011-03-21 @ 11:47:02
Postat av: <3

du är det bästa jag vet! älskar dig mitt hjärta! <3

2011-03-21 @ 19:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback