Att bo i Europas regnigaste stad

Idag hade jag egentligen planerat att byta om till träningskläder och ta en långpromenad, samt gå förbi Meny på vägen hem och köpa med mig 5 bollar till jobbet. Men nejdå, när jag vaknade imorse spöregnade det, och gör det fortfarande.... Så här är det att bo i europas regnigaste stad.. Typiskt Bergen. Man får anpassa sig efter vädret. Men lika gött är det att ligga och mysa i sängen med en påse dodis!

Mamma ville att jag skulle lägga upp ett schema för min vecka, så här kommer den:

Måndag: Lindex 16-20.15
Tisdag: Lindex 16-20.15
Onsdag: Polisen 9-14 och Lindex 14.30-20.15
Torsdag: Polisen 9-14 och Lindex 16-20.15
Fredag: Polisen 9-14 och Lindex 16-20.15
Lördag: Ledig för tillfället :-)
Söndag: bakfull

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback