Darkbrown

Godmorgon godmorgon!

Det blev inte någon uppdatering igår, för vi (jag, sambon & alex) drack några glas vin och bestämde oss sedan för att gå ut och dansa. Så vi gick för att möta upp våra svenska grabbar på vår allas härliga sjöboden med ett grymt liveband. Vi hängde nästan vid dansgolvet hela kvällen, då vi inte drack öl! Vi var hemma vid 4 inatt, så idag är vi inte starka... Halv två vaknade jag. Och när jag satte mig upp och såg mig i spegeln, fick jag världens chock av min förändring, jätte jättemörkt hår!


Kommentarer
Postat av: <3

Det ser inte lika mörkt ut nu som de gjorde på skype, men det var jättesnyggt älskling :) Love & Nova

2011-03-06 @ 18:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback