Dear neighbour..

Kom precis hem från en solig promenix i vackra Bergen. Jag hade tagit på mig träningskläder och var supertaggad, skulle bara gå igenom stan för att komma till hamnen. Hamnar istället på bikbok och hittar en jättefin tröja.... Smart nog hade jag lämnat kortet hemma, men istället så hänger jag av den för jag bara måste ha den. Shoppingberoende!?

När jag skulle lägga i tvätten förut så hittade jag, IGEN, vår grannes tvätt i tvättmaskinen OCH i torktumlaren. Vi blir så trötta, för alla har fått en varsin dag att tvätta på för att vi ska slippa sånt här! Så vi beslutade oss för att skriva en lapp: "Hi neighbour! You have to understand that tuesdays are our washday NOT YOURS. We are not mad at you but soon we will be. This has to stop! Please understand and have a good day :-)"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback