Halloen soliga tisdag!

Kom precis hem från jobbet, har bytt om till träningskläder och ska ut på en liten powerwalk för det är sååååå härligt väder. Sedan ska jag hem, laga mat, beställa tågbiljett (sj.se cepa hela dagen igår) och skypea med pojkvännen. Jag åker hem över påsk, så idag är det 20 dagar tills vi ses. Men istället för att njuta av tiden här och veta att vi snart ska ses, så saknar jag bara han ännu mer!!!!

Tur för mig så ville Marihønen ha mig veckan ut. Så här är en uppdatering av mitt veckoschema:

Onsdag: Rambjøra barnehage 08-14.30 och Lindex 16-20.15
Torsdag:
Rambjøra barnehage 08-14.30 och Lindex 16-20.15
Fredag:
Rambjøra barnehage 08-14.30 och Lindex 16-20.15
Lördag: Lindex 12-18



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback