I just came to say hello

Idag har jag jobbat först 6h på dagiset och sedan 5h på Lindex. Lika mysigt som vanligt på dagiset, med en väldigt lugn morgon då de flest ungarna inte ankom förren vid 9. Det har varit en underbar dag med världens bästa väder, så det har varit skönt att ha varit ute med barnen. Lysande sol och sjuuukt varmt! Imorgon blir det vårjackan på trots att vi brukar vara utomhus ett par timmar. Jobbade med nya chefen idag på eftermiddagen och hon verkar väldigt bra. Kvällspasset jobbade jag och vår nya assisterande. Hon är utan tvekan en av mina favoriter! Vi har såååå kul ihop och hon påminner läskigt mycket om min vän rebecca carlson. Då vet ni som känner mig och becci, att vi har riktigt toligt ihop!!!!

Ikväll blev det fiskbullar, sallad och fanta. Lyx!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback