Märkligt väder här i Bergen

Det har varit ett så otroligt konstigt väder idag. Imorse när gick jag till jobbet strålade solen, så jag hade skinnpajen och glajjorna på. Men så framåt 11-tiden så började det snöa något otroligt och ett och annat svärord användes av mig och anette. Efter lunch strålade solen igen och den lilla snö som lagt sigpå marken smälte direkt. Sedan började det snöa igen och efter det sol igen... så där har det hållt på hela dagen. Så nu när jag slutade kl 14 fick jag gå hem med brillorna på för att solen var så stark. Jag bor 5 minuters gångavstånd från polisen, men när jag nästan var hemma började det snöa igen.

Nu ska jag ta en väldigt snabb powernap för jag har en sådan otrolig huvudvärk och sedan byta om och springa till bussen. Jobbar kvällspass på Lindex med sköningen Linn-Renate ikväll! Innan jag börjar ska jag springa in till antis på Gina Tricot med en baguette fylld av äggröra och lufttorkad skinka som jag gjort till henne, hon kommer bli såååå glad!

Här har ni min snygga kopp jag fick idag:

polisen har en gööörlång arm

Med hilsen fra Hordaland Politidistrikt

Men egentligen är jag inte glad alls, för jag har en sån helvetes huvudvärk...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback