näst sista dagen

Jag har verkligen tagit mig vatten över huvudet. Men jag kan inte heller klaga för det är mitt eget val. Jag mår konstant illa av stress och sömnlöshet. Går upp 06.15 och kommer hem lite före 21. Och då ska jag laga mat och fixa allt inför morgondagen. Idag skippade jag lunch, så har inte haft en rast på hela långa dagen. Men ändå vill jag inte klaga, för jag älskar att vara på dagiset med de underbara ungarna och den underbara personalen och jag älskar att vara i klädbutiken med de goa jenterna. Dock är det tur att imorgon är sista dagen, för snart klarar jag inte mer... Nu ska jag laga lite mat sedan rätt i säng.

Denna hittade jag några minuter före jag började på Lindex, det gjorde min dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback