Ohh vilken härlig dag!

Jag blir lite förvånad varje gång jag loggar in på bloggen så här tidigt. Klockan är lite över 8 och jag har haft 26 läsare, vilka 26 läsare tänker jag ska bara kika linneas blogg innan jag går till jobbet/skolan? haha!

Idag är sista dagen hos polisen, vilket jag tycker är väldigt tråkigt. Men tjejen jag var ersättare för har kommit tillbaka på heltid, så that's life. Men denna sista dagen ska iallafall bli otroligt mysig! Börjar 9, sedan har vi frukost kl 10 och idag är det ägg och bacon. Mums!!!! Solen skiner så idag blir det behagligt att ha skinnpajen, till skillnad från de andra dagarna då de ösregnat när jag gått hem fårn bussen på kvällarna och jag bara haft en tunn blus under och ignet paraply... Bergen alltså.. :-)

Kommentarer
Postat av: Linnea

trevligt hjo, trevligt :)

2011-03-25 @ 14:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback