Påminnelse: SLUTA SHOPPA!

Halloen! Idag var min första dag på mitt nya dagsjobb. Polisstationen här i byn. 3 minuters gångavstånd från vår lägenhet. Nu kanske ni tror att jag har gått och blivit polis här i norge, men riktigt så spännande är det inte, jag jobbar nämligen i matsalen. Det är en kökschef och en medarbetare, men medarbetare har blivit sjukskriven så jag ska jobba för henne ett tag. Så idag har jag jobbat i kantinen 9-14 och sedan Lindex 16-20.15. På två timmar hann jag åka ner till Åsane, hänga med Linn och shoppa för nästan lika mycket jag tjänade under dagen. Alltså nu måste jag sluta..... inte ok! Nu är det nästan lika illa som det var när jag jobbade på h&m i sommar!

Jag köpte ett par nya jeans, ett par jeansshorts, en vit tjocktröja, en svart kofta, ett par tights och en bh. Bilder kommer på fredag eftermiddag eftersom jag slutar 14 då. Även imorgon jobbar jag dubbelpass, 9-20. Kika in om några minuter, då kommer some good shit!

Kommentarer
Postat av: M

Bilder!!

2011-03-09 @ 21:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback