Sunday morning

Härliga, underbara söndag. Äntligen fick jag min efterlängtade sovmorgon. Hela veckan har jag jobbat dubbelpass, 09-20.15 och igår jobbade jag 8h på en stressig lördag så denna morgon har jag längtat efter. I veckan har jag vart så lucklig när jag jobbart hos polisen på dagarna och fått ta med mig lyxiga baguetter, med räkor, rökt skinka osv hem. Sånt som är för dyrt för vår ekonomiska plånka. Hela veckan har min middag bestått av resten från jobbet som färdiggjorda sallader, smörgåsar och pizzor. Det är lyx!

Igår när jag slutade jobbet hade sambon köpt en vinare, för att fira att vi hade bott här i 5 månader. Det är helt sjukt, 5 hela månader! Så vi tjötade, tippade på Melodifestivalen och drack gott. Idag ska vi, faktiskt, gå till Bergens naturhistoriska museeum. Tydligen är det väldigt hurtigt av oss! Ska bli jättemysigt.


Den här låten för mig att sakna h&m gänget i lisch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback