Thank god it's friday

Halloen alla sköningar!

Idag har jag jobbat dubbelpass som jag gjorde på den gamla goda tiden (december/januari)... haha. Det tar verkligen på krafterna! Kvällsvakten på Lindex jobbade jag sammen med min vän Linn, så vi koste oss vi! Efter jobbet åkte jag hem, åt fiskbullar och nu har vi just sett filmen ThankyouMorePlease. Den rekomenderar vi, 4+ av 5.

Imorgon jobbar jag 12-18, sedan ska jag med Sandra hem från jobbet. Hon ska klippa mig! Ska bli spännande! Sedan ska jag hem för en vinkväll sammen med sambon och alex. Kjempekoselig lördag.

Här kommer låten jag sjunger/nynnar på som en galning, och som alla mina norska vänner frågar mig VAD FAN jag sjunger på?



Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback