................. nerå!

Nu skulle jag kunna göra ett helt långt inlägg om hur sur jag är, men filmen börjar strax och jag är faktiskt egentligen väldigt glad, så här får ni en lite kortare översikt över min ilska:

1. Min jäkla hosta. Jag hostar, hostar och hostar. Det tar aldrig slut! "Halloen! *Host* Åh, så flott genser du hittade... *host* då! 399:- *host* tack!" Så har hela kvällen varit för mig typ...

2. Vädret. När det är sånt väder som det varit ikväll blir jag så trött på vår stad Bergen. När vi åkte till jobbet förut var det strålande sol och riktigt varmt, så jag struntade i paraply. Nu när man slutat och gick till och från bussen spöregnade det, blåser åta helvete och är jättekallt...

Nu har jag precis ätit kokta korvar och en jättestor sallad. Mums! Till efterrätt blir det en liten fruktsallad, jag har köpt apelsin, kiwi och banan. Längtar.... Nu ska vi se på gamla filmen I now prononounce you Chuck & Larry, verkar jätterolig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback