h&m

Igår blev jag inringd till att jobba på h&m. Jag som var lite nervös över hur mycket jag egentligen skulle komma ihåg från innan jag flyttade till Norge, men så blev jag bara inslängd i det och allt satte sig igen efter bara några minuter. När jag och erika vaknade igår åkte vi in till stan och lunchade på henry's, där jag blev flirtad av en 40 årig gubbe varenda gång erika gick iväg och hämtade något. Vi åt såklart vår favorit skaldjurssallad. Efter det jobbade jag 12-18.30 och det var jätteroligt att se alla igen och höra allt skvaller sedan sist.

Igår var en lika mysig och rolig kväll som vanligt hos familjen leksell. Fille och yvonne åkte till jobbet kl 8 imorse och nu ska jag laga lunch till pojkvännen som kör mig till jobbet på sin lunch. Alltså världens bästa pojkvän utan tvivel. Idag jobbar jag 12-18.15.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback