London med papi 26 - 29 maj!

Idag har varit en helt underbar dag. När jag anlände till huvudstaden tog jag mig en sväng på stan och inhandlade en långkjol och två toppar. Mötte upp min älskade becci, som egentligen jobbade till 19, och goa klara och så satte vi oss på Vapiano. Jag åt en ljuvlig oxfilé och ruccola sallad o vitt vin. Efter det gick jag o bec hem till hennes lya och myste som bars vi två kan.
Kvällen har nu bestått av god mat, vin och packning. Nu är allt klart och jag ska försöka sova lite eftersom jag bara sov 3h inatt. Taxin som kör oss till Arlanda hämtar oss 06.15 imorn bitti. Nattinatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dålig uppdatering nu linnea! Skärpning =)

2011-05-31 @ 17:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback