Vilken helg!

Ja gud vilken helg. Sent i fredagskväll bestämde jag och olle oss för att festa, så vi drog ut till en sommarstuga vid naven och hängde me några vara grabbarna hela natten och var hemma kl 7. Sov ett par timmar men sedan tvingade pojkvännen upp mig för att åka och se på älvaslaget.

På kvällen efter maten började vi förfesta själva med starka drinkar, shootar och rödtjut. Jag åkte vidare till mette där alla goingarna höll hus och fille åkte till sina grabbar. Senare blev det en chill efterfest hos hanna. Vi var hemma lite efter 3 och då tog vi en nattpromenix med lexus, jättemysigt.
Slutsummeringen är att jag har haft en sjukt härlig helg, men känner mig otroligt sliten idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback