Smile bitch

Efter lunchen med mammi flängde jag runt med filip, filip och nils och gjorde jag vet inte vad. Ett litet bilrace hann vi med, det tyckte jag var roligt. Fram till Apoteket och köpa mer dekleflenack (eller hur de nu stavades mamma?). Kvinnan som hämtade ut receptet skrattade gott åt mig & fille för vi retade varandra som ett gammalt gift par. Sedan åkte vi hem till lyan för att umgås med syrran och hennes goa pojkvän.

Ikväll ska jag äntligen få träffa brudarna. Har inte fått göra det tidigare i veckan pga infektionsrisken. Har inte ens fått träffa min syster för hon varit förkyld. Ikväll ska vi laga middag (jag soppa), kika Idol-finalen och bara tjöta. Mys på hög nivå!

Såhär uttråkad var jag imorse......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback