Omhänging på acc:en

Igår hade jag läst fel på mitt schema och kom en timme för tidigt till jobbet. Som tur var, var min chef gullig och sa att jag behövdes så jag fick börja direkt. När jag slutat kom antis hem till mig och så lagade vi köttbullar och maccisar och såg på Idol audition. Sent på kvällen när antis åkt hem blev jag och fulle superhungriga, tog bilen till donken och köpte rn familjbox meny med chicken nuggets. Så jävla gött. Somnade runt 02 inatt och kl 10 kom syrran på besök under hennes håltimme så jag är megatrött och megaförkyld idag.. Får inte riktigt upp ögonen trots min nu fjärde kopp kaffe. Men att jag får hänga om acc:en här på H&M idag får mig att hålla humöret uppe! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback