Omöjlig att väcka den här veckan..

Vad är grejen med att jag är så otroligt trött....?? Sedan fille började jobba kl 6 på morgonen igen så har jag kunnat sova hur länge som helst. Som idag hade jag ställt klockan på 8, men de va omöjligt. Julia ville att jag skulle komma med ut vid 9, men det var också omöjligt. Antingen beror det på att jag förlorar fridfull sömn när filles mobil ringer 05.20 05.25 & 05.30 varje morgon eller så är det för att mär han gått så rullar jag över och lägger mig på hans sida. Och em ab hans kuddar är jättekonstig, man sjunker ner i sängbotten känns det som. Jag tror faktiskt det gör mig omöjlig att väcka, att jag sjunkigt mer i någon mjukt sockermoln. Nä, nu blir det snabba tag; duscha, frulle, sminka mig, jobba!

Kommentarer
Postat av: J.

du får sluta med att ha sex så sent på nätterna gumman ;)

2011-09-29 @ 14:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback