Sno mina strumpor nu då!?

Kom precis hem från jobbet efter att ha jobbat heldag och nu ligger jag i soffan och njuter av tystnaden och stillheten. Klockan 19 blir jag hämtad av fille för middag och mys hemma hos svärföräldrarna. Hemmalagad pizza med kantarellstuvning står på menyn, mmh. På tal om fille, har tröttnat på att han snor mina sockar och töjer ut dem totalt så idag köpte jag 10par bebisrosa strumpor från barnavdelningen. Och som Johanna sa, "Snor han dem ändå, då borde du bli orolig på riktigt"


Igår köpte jag tre par snygga byxor. Ett par höga bruna (som vi fick igår) och två klassiker med hög midja och slappt tyg i svart. Jag köpte även en tröja som vi haft ett tag men som för några dagar sedan kom i en sådan snygg mörkröd färg att jag blev helt förälskad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback