Gott Nytt 2012!

Har haft ett fantastiskt år. Jag är så lycklig. Tack mina nära och kära för att ni gör min vardag så härlig.

Nyårafton började med 4 timmars jobb på h&m, vilket var riktigt mysigt med allas glada humör. Kl 18.30 var det middag med tjejerna och samuel hemma hos Lisa. De hade gjort iordning det så fint, med fördrink och snittar, och fläskfilé gryta och pasta. Mums! När klockan började närma sig tog vi taxi hem till Nathalie där vi firade av de sista timmarna av 2011 med flip the cup och liknande. Sjukt bra kväll med tjejerna!
Kl 00 fick jag min nyårskyss av min fina vän Louise. Efter massor med kramar framme på torget, gick vi hem till Nils där det hölls en redig efterfest. Efter någon timme kom min fina pojkvän, som tagit sig från Vinninga för att ge mig en försenad nyårskyss! Det blev varsin hamburgare och sedan trippade vi hem till oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback